پیش بینی درآمد 20 میلیارد دلاری بخش سخت افزار گوگل تا سال 2021 توسط RBC

پیش بینی درآمد 20 میلیارد دلاری بخش سخت افزار گوگل تا سال 2021 توسط RBC

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 841 | نویسنده : |

RBC پیش‌بینی می‌کند که گوگل تا سال ۲۰۲۱ ۲۰ میلیارد دلار از فروش سخت‌افزار خود که شامل طیف وسیعی از بلندگوهای هوشمند، تلفن‌ها و حسگرهای Nest است، درآمد کسب کند.

بدون شک گوگل یا بهتر است بگوییم شرکت مادر گوگل موسوم به آلفابت همچنان یک شرکت بزرگ فعال در حوزه تبلیغات است که درآمد اصلی خود را از این بخش تامین می کند. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که تلاش های آلفابت در تولید و عرضه محصولات سخت افزاری نیز به ثمر نشسته است و به نقل از RBC، بخش سخت افزار گوگل در سال های آینده شاهد رشد قابل توجهی خواهد بود.

مارک ماهونی، تحلیلگر موسسه RBC، درباره محصولات سخت افزار گوگل اظهار داشت: محصولات سخت افزاری گوگل شامل بلندگوهای هوشمند، دستگاه های کروم کست، دوربین ها و ترموستات های Nest و سری گوشی های هوشمند پیکسل است. موفقیت و جذابیت وجود دارد. حرفه ای ها متوجه می شوند.

آلفابت در گزارش های مالی خود آمار و اطلاعات فروش را به طور مستقل برای بخش سخت افزار ارائه نمی کند و این بخش را بخشی از سایر درآمدها می داند که شامل درآمد بخش مانند خدمات ابری و درآمد حاصل از فروشگاه Google Play می شود. آخرین گزارش مالی آلفابت برای سه ماهه سوم سال 2018 نشان می دهد که 14 درصد از درآمد آلفابت از طریق سایر درآمدها تأمین می شود، در حالی که 85.8 درصد از درآمد این شرکت به تبلیغات اختصاص دارد.

RBC پیش‌بینی می‌کند که افزایش محبوبیت بلندگوهای هوشمند، همراه با استقبال منتقدان از تلفن هوشمند پیکسل، درآمد را افزایش می‌دهد و به نوبه خود، سود بخش سخت‌افزار آلفابت را افزایش می‌دهد. RBC تخمین می زند که درآمد بخش سخت افزار گوگل در سال 2018 8.8 میلیارد دلار بوده و سود این بخش برای آلفابت 3 میلیارد دلار خواهد بود. RBC پیش‌بینی می‌کند که درآمد آلفابت در بخش سخت‌افزار تا سال 2021 از 19.6 میلیارد فراتر خواهد رفت و به این شرکت سود 6.1 میلیاردی می‌دهد.

بر اساس پیش بینی های RBC، بیش از 43 میلیون اسپیکر خانه هوشمند در ایالات متحده فروخته شد و 9 میلیون دستگاه توسط کاربران در بازارهای بین المللی خریداری شد.

اگرچه به گفته ماهینی، بخش سخت افزاری گوگل در درآمد و درآمد افزایش خواهد یافت، اما ارزش واقعی حوزه سخت افزاری گوگل را باید در ایجاد پلتفرم سخت افزاری جست وجو کرد که بستر لازم را برای توسعه ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم کند. برای اینکه گوگل درآمد زیادی از تبلیغات ایجاد کند.



می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 24 مرداد 1401 -20:42 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: